Beata BUGALSKA-BARSZCZAK
Logopeda, psycholog, terapeuta metody Tomatisa, 16-letnie doświadczenie zawodowe w pracy terapeutycznej z dziećmi.
Dodatkowe kwalifikacje:
- kurs II stopnia (Basics Course) Handle,
- Program Rozwoju Komunikacji MAKATON I stopień,
- Praktyczny kurs alternatywnych i wspomagających sposobów porozumiewania się (Stowarzyszenie Mówić Bez Słów),
- Stosowana analiza behawioralna w pracy terapeutycznej z osobami autystycznymi (Polskie Stowarzyszenie Terapii Behawioralnej),
- Integracja odruchów wg Sally Goddard
- Wykorzystanie elementów metody werbo-tonalnej w terapii dzieci z zaburzeniami w komunikacji językowej
Agnieszka JAKUBOWSKA
Psycholog, oligofrenopedagog, terapeuta metody Tomatisa, 14-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi z deficytami.
Dodatkowe kwalifikacje:
- kurs II stopnia (Basics Course) Handle,
- Program Rozwoju Komunikacji MAKATON I stopień,
- Praktyczny kurs alternatywnych i wspomagających sposobów porozumiewania się (Stowarzyszenie Mówić Bez Słów),
- Stosowana analiza behawioralna w pracy terapeutycznej z osobami autystycznymi (Polskie Stowarzyszenie Terapii Behawioralnej),
- Kurs I stopnia: “Ruch rozwijający Veroniki Sherborne jako metoda wspomagająca rozwój dzieci”.
- Integracja odruchów wg Sally Goddard
- Integracja schematów odruchów dynamicznych i posturalnych dr S. Masgutowej
Katarzyna SMOLIŃSKA
Logopeda, nauczyciel wychowania przedszkolnego, 4 - letnie doświadczenie w pracy z dziećmi z różnymi dysfunkcjami
Dodatkowe kwalifikacje:
- staż w placówce dla dzieci niepełnosprawnych w tym z autyzmem
- kurs pedagogiki zabawy
- doświadczenie w pracy metodą Marii Montessori
- certyfikat języka angielskiego ESOL
Katarzyna WÓJT
Oligofrenopedagog, terapeuta metody Warnkego, terapeuta pedagogiczny. 17 - letnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą z deficytami.
7 - letnie doświadczenie na stanowisku dyrektora Gimnazjum nr 16 w Łodzi.
Dodatkowe kwalifikacje:
- terapia ręki
- stosowana analiza behawioralna w pracy terapeutycznej z osobami autystycznymmi (Polskie Stowarzyszenie Terapii Behawioralnej)
- diagnoza pedagogiczna dzieci z dysfunkcjami rozwojowymi w wieku od 0 do 12 lat (Pomorskie Centrum Terapii Pedagogicznej)
-
konstrukcjan Indywidualnego Programu Edukacynjno - Terapeutycznego w oparciu o diagnozę funkcjonalną PEP-R
(Pomorskie Centrum Terapii Pedagogicznej) - zarządzanie oświatą oraz zarządzanie kapitałem ludzkim