Terapeuci

Beata BUGALSKA-BARSZCZAK
Logopeda, psycholog, terapeuta metody Tomatisa, 16-letnie doświadczenie zawodowe w pracy terapeutycznej z dziećmi.
Dodatkowe kwalifikacje:

  • kurs II stopnia (Basics Course) Handle,
  • Program Rozwoju Komunikacji MAKATON I stopień,
  • Praktyczny kurs alternatywnych i wspomagających sposobów porozumiewania się (Stowarzyszenie Mówić Bez Słów),
  • Stosowana analiza behawioralna w pracy terapeutycznej z osobami autystycznymi (Polskie Stowarzyszenie Terapii Behawioralnej),
  • Integracja odruchów wg Sally Goddard
  • Wykorzystanie elementów metody werbo-tonalnej w terapii dzieci z zaburzeniami w komunikacji językowej

Agnieszka JAKUBOWSKA
Psycholog, oligofrenopedagog, terapeuta metody Tomatisa, 14-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi z deficytami.
Dodatkowe kwalifikacje:

  • kurs II stopnia (Basics Course) Handle,
  • Program Rozwoju Komunikacji MAKATON I stopień,
  • Praktyczny kurs alternatywnych i wspomagających sposobów porozumiewania się (Stowarzyszenie Mówić Bez Słów),
  • Stosowana analiza behawioralna w pracy terapeutycznej z osobami autystycznymi (Polskie Stowarzyszenie Terapii Behawioralnej),
  • Kurs I stopnia: “Ruch rozwijający Veroniki Sherborne jako metoda wspomagająca rozwój dzieci”.
  • Integracja odruchów wg Sally Goddard
  • Integracja schematów odruchów dynamicznych i posturalnych dr S. Masgutowej

Katarzyna SMOLIŃSKA
Logopeda, nauczyciel wychowania przedszkolnego, 4 - letnie doświadczenie w pracy z dziećmi z różnymi dysfunkcjami
Dodatkowe kwalifikacje:

  • staż w placówce dla dzieci niepełnosprawnych w tym z autyzmem
  • kurs pedagogiki zabawy
  • doświadczenie w pracy metodą Marii Montessori
  • certyfikat języka angielskiego ESOL

Katarzyna WÓJT
Oligofrenopedagog, terapeuta metody Warnkego, terapeuta pedagogiczny. 17 - letnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą z deficytami.
7 - letnie doświadczenie na stanowisku dyrektora Gimnazjum nr 16 w Łodzi.
Dodatkowe kwalifikacje:

  • terapia ręki
  • stosowana analiza behawioralna w pracy terapeutycznej z osobami autystycznymmi (Polskie Stowarzyszenie Terapii Behawioralnej)
  • diagnoza pedagogiczna dzieci z dysfunkcjami rozwojowymi w wieku od 0 do 12 lat (Pomorskie Centrum Terapii Pedagogicznej)
  • konstrukcjan Indywidualnego Programu Edukacynjno - Terapeutycznego w oparciu o diagnozę funkcjonalną PEP-R 
    (Pomorskie Centrum Terapii Pedagogicznej)
  • zarządzanie oświatą oraz zarządzanie kapitałem ludzkim